Options

Body Background:
Body text color:
Links Color:
CONTENT Color:
Color suggestions:
TOP/FOOTER COLOR:
T/F BG Color:
T/F BG opacity:
HEADER/BOTTOM COLOR:
H/B BG Color:
H/B BG opacity:
This panel is build only for demo purposes. It does not work well on IE
expand

Login Pop-up

Πέμπτη, Νοέμβριος 07, 2024

Αγοραφοβία.

Το κύριο διαγνωστικό κριτήριο της αγοραφοβίας είναι το αίσθημα έντονου φόβου κατά τη διάρκεια της παρουσίας του ασθενή ή της σκέψης ότι μπορεί να βρεθεί  στα παρακάτω μέρη:

  1. Μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητο, λεωφορείο, τραίνο, μετρό, πλοίο, αεροπλάνο).
  2. Ανοικτοί χώροι (λαϊκή αγορά, εθνικές οδοί, γέφυρες).
  3. Κλειστοί χώροι (καταστήματα, σινεμά, εστιατόρια).
  4. Αναμονή στην ουρά ή μέσα σε πλήθος.
  5. Μακριά από το σπίτι χωρίς συνοδεία.

Η αγοραφοβία είναι η πιο σκληρή διαταραχή άγχους. Σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να αποκλείσει τον ασθενή στο σπίτι, κάνοντας αδύνατη τη μετακίνηση ακόμα και σε πολύ κοντινές αποστάσεις. Το 1/3 των ασθενών με αγοραφοβία χάνουν την εργασία τους ή διαλέγουν μια εργασία πολύ κατώτερη της πραγματικής εργασιακής τους δυνατότητας λόγω της εγγύτητάς της στο χώρο συναισθηματικής ασφάλειας του ασθενή. Η αγοραφοβία κατατάσσεται στα προβλήματα υγείας με τις μέγιστες οικονομικές συνέπειες για τον ασθενή και την οικογένειά του, σύμφωνα με την έρευνα του 2010 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

 

 

 

Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη δυνατή πλοήγηση και εμπειρία στην ιστοσελίδας μας. Για περισσότερες λεπτομέρειες ελεγξτε τη σελίδα για τη διαχείριση Cookies και την Πολιτική Απορρήτου.

Scroll to top